woensdag 18 juli 2012

Sketchbook Project 2013


Ik ben al druk bezig om m'n sketchbook te vullen!
Het gaat erg lijken op een boek gevuld met kaarten van Patchoeli, met veel inspirerende quotes
in zowel het Engels als in het Arabisch. Waarom? Daarom ;) en om verschillende culturen in een boek samen te brengen (er komen namelijk ook typische Arabische quotes in). Dat leek me wel
een leuk plan, weer eens even toch iets anders en gelijk ook een mooie boodschap, voor als mijn
boek door heel Noord-Amerika gaat reizen.
De quotes zijn voor een groot gedeelte al gekozen, maar als je nog mooie aanvullingen hebt
zijn die altijd welkom. Na de vakantie gaan we weer verder aan het Sketchbook Project.


I'm very busy filling up my sketchbook!
It will resemble my Patchoeli cards a lot I suppose, with plenty of inspiring quotes, in
English as in Arab. Why? That's why..;) and because it seemed nice to bring different
cultures together in my sketchbook (there'll also be typical Arab quotes in it).
It seemed to me like a good plan. Something completely different
I normally do. And it would be a nice message my book will contain when it will cross North America.

I've already choosen most quotes, but if you have any suggestions, please let me know!
After the holidaybreak I'll continue on my Sketchbook Project.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten